Forord5 1 Indledning5 1.1 Problemformule isthmus6 1.2 Afgrænsning/fortolkning6 1.3 Opgavens disposition6 2 Metode afsnit7 2.1 Gennemgang af teorier7 2.1.1 Business model7 2.1.2 fervidness relations typer7 2.1.2.1 Close relationships7 2.1.2.2 Recurrent relationships7 2.1.2.3 Dominant partner reltionships7 2.1.2.4 separate relationships7 2.1.3 Salgsfunktion og organisation.8 2.1.4 kundernes indkøbsadfærd8 2.1.5 Supply Chain Management8 2.1.5.1 Konkurrenceevne gennem SCM8 2.1.5.2 Værdikæden8 2.2 Kilde kritik8 3 crush9 3.1 Analyse af Cabinplants Business model9 3.1.1 Custumer interface9 3.1.2 join strategy10 3.1.3 Strategic resources10 3.1.4 Value network11 3.1.5 Delkonklusion11 3.2 Analyse af Cabinplants relationer11 3.2.1 Delkonklusion12 3.3 Analyse af Cabinplants salgsfunktion og organisation12 3.3.1 Delkonklusion14 3.4 Analyse af Cabinplants kunders indkøbsadfærd14 3.4.1 Problemerkendelse14 3.4.1.1 Internt14 3.4.1.2 Eksternt14 3.4.2 Konkretisering af behov/Specificering15 3.4.3 Type af køb15 3.4.4 Leverandør15 3.4.5 Opfølgning16 3.4.6 Delkonklusion16 3.5 Analyse af Cabinplants supply chain16 3.5.1 Primære aktiviteter17 3.5.1.1 Indgående logistik17 3.5.1.2 Fremstillingsprocesser17 3.5.1.3 Udgående logistik18 3.5.1.
4 Markedsføring og salg18 3.5.1.5 Service18 3.5.2 Støtte aktiviteter18 3.5.2.1 Virksomheds infrastruktur18 3.5.2.2 Menneskelige ressourcer18 3.5.2.3 Teknologiudvikling19 3.5.2.4 Indkøb19 3.5.3 konkurrenceevne gennem SCM19 3.5.4 Delkonklusion19 4 Diskussion20 5 Konklusion21 6 Litteraturliste22 6.1 Bøger og artikler22 Arlbjørn22 Donaldson22 Hutt22 6.2 Personlige kilder22 6.3 Internetkilder22 7 Bilag24 7.1 Bilag 1: Opgaveformulering24 7.2 Bilag 2: The relationship intercellular substance25 7.3 Bilag 3: Characteristics of the four relationship types26 7.4 Bilag 4: Generel info (udleveret af Cabinplant)27 7.5 Bilag 5: Comeptitive Advantage and the Three... If you want to get a full essay, rig it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment